تفسیر
با عرض سلام و درود و تحیت خالصانه به حضور یکایک دوستان گرامی.
و با آرزوی قبولی نماز و روزه در این ماه عزیز. (البته پاره ای از نشریات عزیز ما می نویسند یا برخی از گویندگان گرامی ما در رسانه ها می گویند «ضمن قبولی طاعات و عبادات»!)... .
اگر برای نیمسال آینده عمری و مهلتی و فرصتی باقی مانده بود...
+ نوشته شده در شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت 17:58 توسط دار السلام
|